Thursday 22 November 2012

Random

Assalamualaykum w.b.t

Alhamdulillah, masih diberi oksigen untuk bernafas sehingga ke hari ini, ke petang nan indah ini. cuaca nhari ni yang redup baru lepas hujan sangat mendamaikan. fuhh lama betul tak kemas laman ni, kemain panjang dah rumput rumputnya, dengan lalang sume. haha. busy sikit akhir akhir ni. Maaf lah wahai pembaca sekalian. *eee, over betul, bajet mcm ramai je yg baca. haha :p* sebenarnya, tak de idea pun nak tulis apa, tapi teringin nak post. mengada kan? haha. so, i cerita secara random je lah ok. *gegedik betui*

okay lah, apa yg aku nk share kan sini, pasal nk update tinggal berapa masa je lagi nak menghadap final exam. hmm, ikut kan, semua nya :p . Tp before tu, minggu ni aku memang super duper busy aku rasa, weekend ni je dah ade 3 test berderet tunggu aku. sabar je lah. tu baru test, belum masuk bab assignment lagi. Al-maklumlah hujung hujung sem memang cam tu lah kan life budak U. terima je lah dengan seadanya. hihi. hmm, now, aku ada lah masa dalam sebulan nak ke final exam. so, prepare la selagi masa ada. karang, masa dah tak de, payah. kita perlu kejar masa, bukan masa kejar kita. acece , ayat kemain nak tiru pakar motivasi. haha.

haa, pasal assignment hampir semua aku da nak siap, just tinggal untuk subjek MGM and akaun je. yang lain dah settle nak hantar. Alhamdulillah :) lega rasanya .

okay lah, mcm aku ckp td, aku tak de idea ape pun nak tulis. so takat ni je lah ok.

terima kasih kerana sudi membaca entry kali ni !

*Wsalam :)


No comments:

Post a Comment